IN Service




Wednesday, February 15, 2006





!dream about u baby!

قبل از ادلمه باقی مطالب بریم سراغ عاشقانه ترین های من درباره دوست داشتنی ترین خاطره اتاق .

اصلا شاشیدم تو ادامه مطالب ... خب یک کم وایسیم بوی این شاشه بپره ...
...
...
...
...
...

خب پرید .


عزیزم
دوستت دارم
به اندازه تمام انگشتانم
به اندازه تمام حجمی که دستان بازم نشان می دهند
به اندازه تمام فشاری که بازوانم می تواند تو را در بغل جمع کند .
به اندازه تمام صدا هایی که در تو گم شدند .
به اندازه تمام اشک هایی که در خودت جا دادی .

دوستت دارم
به خاطر خنکی پشتت .
به خاطر شعله های سردی که زیر سرم روشن می کردی و ارواح آیندگان هم نمی درکند که چه رویاهایی که در سرم نپختی .

عاشقانه و صمیمانه به بهترین رفیقم
بالش دوست داشتنی .



***

بوی پنجره را شنیده اید ؟
بوی پشت پنجره را چطور ؟
بوی ایستاده در پشت پنجره را چطور ؟

نویسنده : یخه گرد پشمالو زاده .
زمان : عهد من و او
مکان : کنار لباس های گرم و تاره کنده شده
شماره شناسنامه : xL
محل تولد : نزدیک قندان
مذهب : چوب پرست 12 امامی
آب نبات مورد علاقه : سماق
گناه کبیره : گرداندن 100 گردن در روز .
وضعیت تاهل : قادر به تمیز چوچول از دودول
بیماری : خود چوب رختی بینی بی حد
شیواری : به این خواننده علافمند .


***

آهای تکه ان !
من از آن آدم هایی هستم که هر چند هزار سال یکبار آزارم به یک کلونی میکروب می رسد .
این تطابق زمانی از شانس بد شماس نه وسواس کون نشسته ای مثل من !


***

این وبلاگ بی نظیر و شایسته ستایش که من هیچ حدسی نمیزنم در باره نویسنده اش !!!،
هـــــــــوم

به هر حال بی ادب و بیمار واژه های بزرگی هستند که انقدر درباره آدم های نفهم استفاده شده اند
آدم رویش نمی شود در مورد
آدم های مودب ماردار آنها را به کار ببرد .