IN Service




Wednesday, December 14, 2005





have a fucking Wednesday

عزیزم اونجوری سیگار نکش ،
مشکل تو با عوض کردن استایل های کیری سیگار کشیدنت حل نمی شه !

به هر نحو موقع استعمال کافی شاپ روبروی هم بشینید دختر های مدرودِ ان ، نه بغل هم خیره به من .

پ ن : مدرود : به معنای شخصی که درد به او وارد شده ،درد بر او تحمیل گشته ، سپوخته شده(سپوزیده) از ناف


***

پدر من یک دهاتیس
او با لهجه دهاتی صحبت می کند .
او آبروی من را جلوی دوستانم برده است .
من از داهاتی ها متنفرم .
داهاتی ها دستهای بزرگ و دندان های خراب دارند .
داهاتی ها خرکی هستند و ترسناک .
خواهرم هم دهاتی و کولیس . ولذت می برد وقتی دسته ای پهن اوس عباس ، پدرم را در دست می گیرد
من دوست دارم وقتی بزرگ شدم دستگاهی اختراع کنم که لهجه داهاتی ها را آدامیزادی کند .
ولی آن موقع دیگر دیر است .
ولی ! نه حدئقل بچه داهاتی های دیگر احساس شرمساری نخواهند داشت .
و من مطمئنم هیچ کس همچین خدمتی نکرده به نوع بشر .

مرا بشنوید کثافت ها ، مرا به روان شناس معرفی نکنید،
مرا به روان شناس معرفی نکنید.


***

می خوام یه نظر سنجی بکنم ببینم دوستان محترم بنده وقتی anathema گوش می دهن چه حسی دارن .
ببینم اصلا ارتباط معنا داری بین این همه ذهن خلاق ایرانی وجود داره .
راحت باشین بگین .

به چند نمونه تفسیر توجه می کنیم :

من وقتی آهنگ dont look too far رو گوش می دم یاد لحظه ای می افتم که بعدها ،تنها و غریب تویه جزیره دور پسرم رو به دنیا میارم و بند ناف رو با سنگ پاره می کنم و چون نمی خوام یه بدبخت به این دنیا اضافه شه میندازمش جلوی کرکس های خزنده تا طبیعت بی رحم دنیا رو شرمسار کنم .

یه بار آهنگ a fine day to exit رو گوش کردم و دیگه ازون موقع بعد دوست دخترم رو از کون نکردم . یعنی کلا از خط کون کشیدم بیرون

الان چند وقتیه که آلبوم eternity رو گوش می دم و تاثیرش رو کم شدن تعداد سیگارم حس کردم.

کافیه شبش یه بار آهنگ natural disaster رو گوش بدم تا یه روز پریودم عقب بیفته .

آهنگ empty یعنی امام زمان ، نماز شب در 11 رکعت ،زمزمه خدا و و جبرییل و یوگی و دوستان .
توبه

خب بسه مزه ریختن .
یه مشکل شرقی ها اینه که نمیدونن کجا رو باید بگردن .
چیزایی که تو درونشونه تو بیرون دنبالشن و تو خودشون دنبال چیزایی میگردن که باید تو اطرافشون جستجو کنن .


***

بوی گه امروز می آید؟
یه چهارشنبه انی .
همش یکی داره می گه .
با یه لخن تخمی.


امضا: شاشنده بر قبر معماری که ریده به پنجشنبه هایم .

***

وقتی به تعداد متنابهی دختر مدرن و پست مدرن در اطراف خود ندارید که از سر و کولتان بالا بروند،ناراحت نباشید.
به تعداد زوج جلق بزنید تا شاداب و سرزنده بمانید.

از آیات جزء سی ام خداحافظ گری سوپر



****

بسه دیگه برم.
آی گاتا پی
_پس تا حالا چه گهی می خوردم هان ؟